Świadczenie usług robót ziemnych sprzętem wymienionym w SIWZ wraz z obsługą operatorską. Znak sprawy TZ.261.11.2017
Strona archiwalna
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Przedsiębiorstwie
-wydanie 3.
- Zamawiający - Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego Spółka Akcyjna w Częstochowie ul. Jaskrowska 14/20 tel. (34) 365-54-48, fax. (34) 365-15-82, e-mail: .
- Ogłasza przetarg nieograniczony na świadczenie usług robót ziemnych sprzętem, spełniającym wszystkie warunki techniczne wymienione w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), następujących typów:
1.Koparko-ładowarka na kołach gumowych o głębokości kopania co najmniej 5,5m,
2.Minikoparka na gąsienicach gumowych o głębokości kopania co najmniej 2,2m,
3. Midikoparka na gąsienicach o głębokości kopania co najmniej 3,5m
wraz z obsługą operatorską w celu realizacji prac związanych z obsługą, konserwacją i usuwaniem
awarii sieci wodociągowo-kanalizacyjnej nadzorowanej przez Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego Spółka Akcyjna w Częstochowie na warunkach opisanych
w SIWZ.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Wymagany termin realizacji zamówienia: umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy od dnia podpisania.
- W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełniania wymienionych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia można: odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zaopatrzenia i Gospodarki Materiałowej, otrzymać pocztą na wniosek, pobrać ze strony www.pwik.czest.pl. Formularz specyfikacji jest bezpłatny.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
w sprawach merytorycznych - P. Ryszard Chmielarz (34) 37-73-230,
w sprawach proceduralnych - P. Katarzyna Walenta , tel./fax (34) 37-73-176.
- Kryteria wyboru oferty: cena ofertowa – 100 %
Cena ofertowa = 0,16 x s.g.koparko-ładowarki + 0,40 x s.g.minikoparki + 0,44 x s.g.midikoparki
gdzie: skrót s.g. : oznacza zaoferowaną stawkę godzinową danego typu sprzętu
wartości: 0,16; 0,40; 0,44 przedstawiają planowane proporcje wykorzystania sprzętu danego typu
w ciągu roku.
- Oferty należy składać w Sekretariacie siedziby Zamawiającego.
- Termin składania ofert upływa 24.05.2017 r. o godz. 11:00.
- Otwarcie ofert nastąpi 24.05.2017 r. o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej.
- Termin związania ofertą wynosi 60 dni od daty upływu ostatecznego terminu składania ofert.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
ZAŁĄCZNIK NR 5.xls
ZAŁĄCZNIK NR 2.doc
ZAŁĄCZNIK NR 3.doc
ZAŁĄCZNIK NR 4.doc
SIWZ 2017.pdf
ZAŁĄCZNIK NR 6.pdf
ZAŁĄCZNIK NR 1.doc
POLITYKA ŚRODOWISKOWA - WYDANIE 3.PDF